Körkort och födelsedagsbarn :)

Idag har jag haft mitt körkort i två år, TVÅ år!! Usch vad tiden rinner iväg, känns som det var igår man var överlycklig och körde runt i pappas röda Passat med takluckan öppen och stereon på högsta volym. Nu är det Jettan som gäller ;) Samma dag fyllde Cicci 17 år, hihi! Idag 19 år oj, du börjar bli gammal ;) ett år kvar t systemet.
   Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år! Hurra, hurra, hurra, HURRA!
GRATTIS Cicci

Igår kom Cecilia över på kvällen oxå, så man slapp vara ensam :) vi gjorde varma mackor och tittade på tv:n o sen såklart en massa skratt oxå :D haha! Och kanske att man fått me dig på att testa Hultan oxå ;) itne dåligt!

44 dagar kvar t Hultan 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0