Lördag!

Ääääntligen helg! Har verkligen varit en hektisk vecka på praktiken, har haft en massa aktiviteter att utföra med barnen och dessutom varit utklädd till troll i skogen och gömt en skatt åt barnen ;) nu återstår bara två dagar på praktiken och det känns både skönt och lite sorgligt :/ men så är det. Har iaf lärt mig en massa och haft en massa underbara goa ungar :) Just nu sitter jag framför datorn och kommer nog göra nästan hela resterande dagen. Vill få färdigt mitt VFU-arbete innan helgen är slut så jag kan ägna mig åt andra saker sedan. Sen vill jag vara ledig över valborg, då jag tar Jettan och åker hem t Hult. Hoppas på att träffa alla gamla goingar hemma <3
   Har beställt en del kläder oxå som kommer framåt nästa vecka! Shit va kul ;)

Måste bara berätta en sak. I tisdags när jag kom hem efter en jätte jobbig dag på praktiken och dessutom skulle tvätta, usch! När tvätten var i lagd och maten färdig skulle jag äntligen slänga mig vid tv:n och slappa, men när jag satte på tv:n fanns det inga kanaler!? Myrornas krig! Gahhh, jag blev vansinnig och ringde t mamma och beklagade mig. Senare testade M och jag nya kanalsökningar och pratade med grannar för att se om det var problem i hela huset. Men d va BARA vi :( dags att ringa t tele 2 och skälla!! Redan på torsdag kom det en gubbe och skulle fixa problemet. En trasig antennsladd!! Upps, pinsamt! M sa att hon bytt men att det fortfarande inte funkade, undra om d blev rätt!? Skönt att få tillbaka sin vän iaf ;)

45 dagar t Hultan 08 ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Vem är din favoritkändis? :)

2008-04-26 @ 12:08:25
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0