1 december

God morgon!
Idag är det den 1 december, bara en månad kvar på 2008. VA!? Vart tog detta året vägen egentligen? Känns som att det precis har börjat. Usch, kan inte någon ta och stoppa tiden snart. Idag klev jag iaf upp vid 9.00 lite tidigare än vanligt med tanke på att jag ändå är ledig. Har diskat undan och ska snart äta frukost :) Dagen i övrigt består mest av inget alls. Ska börja plugga på uppgiften vi fick i fredags, sen tvätta 17-20, ut o gå en sväng och sen ikväll ska ja över t Cecilia en sväng. Annars har jag inte så mkt att göra direkt. Imorgon åker jag hem till Moaryd :) ska bli kul, va ett tag sen man va där nu. Ska försöka att börja handla julklappar denna veckan oxå :) D kommer nog att gå super bra, vet vad ja ska köpa till alla utan pappa, Josse och Emma. Men det löser sig nog.

Va på teater igår jue, den va faktiskt väldigt rolig :) Du är duktig Anna!

Have a nice day in the grey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0