Att finna orden...

Egentligen finns det inga ord att skriva. Men ibland behövs det, mn man kan bara inte hitta de rätta.

Vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig..
Vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot mig...
Vi lever inte länge nog för att rätta till allting jag gjort...


Ibland tror man bara att livet inte ska vara så hårt, man tänker att det inte borde vara så. Men det är så! Visst gör det ont ibland mn livet måste gå vidare. Jag vill inte ha in den där världen den är så tom o tyst o tvär :/

Don't ask! Becuse I can't giva you any answers!

Ps. En stund av ren lycka,

Thony: Gittan du har klarat det.
Gittan: Åhhh, TACK!!


Handstående i tre sek.

Kommentarer
Postat av: Mie Olusson

Lasse W så jävla fint... älskar den låten. Men jag håller med om att den inte finns ord ibland... men bara man funderar ibland kan man hitta den i den ena låten lr den andra...lr i sitt huvud

2008-12-09 @ 02:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0