Basket och tvätt ;)

Idag är det måndag igen, fasen vad veckorna flyger iväg, snart är det bara en vecka kvar t julafton och endast två veckor kvar på detta året, 2008, welcome 2009!!! Wiiieee! Idag var det mega segt att gå upp, var verkligen jätte trött. Men skolan väntar inte, basket på schemat idag. SÅ KUL!!! Va helt slut efter att ha testat en massa olika typer som man kan använda för att elever ska få testa på det ;) så underbart roligt. Svettiga och hungriga var vi i min grupp tvungna att sätta oss med ett grupparbete tills torsdag, hade glömt det. Som vanligt, mitt i allt spel o sen vill man bara hemma. Men det var bara att bita i det sura äpplet. Men det gick bra iaf, har planerat en lektion för åk 1-3 där boll ska vara involverat, tror det blir super kul!

När jag kom hem diskade jag upp lite o sen lagade jag mat, en potatisotto kan man säga, tss. haha! Stekt potatis, wokgrönsaker och stekt kyckling i curry, Sen blandar man allt o äter. MUMS säger jag bara. Har även postat ett paket t Mino, två överaksningar där i oxå, haha! Mn inget allvarligt, bara lite trams. Just nu håller jag på att tvätta, sista gången i denna tvättstuga 2008 ;) för på torsdag får jag julov o färden styr mot Hult :D wiiiee! Har fortfarande några julklappar kvar mn ska se om ja kan fixa med det imorgon efter skolan.

Ta vara på den sista tiden på detta året ;) o tänk snart kommer det ett nytt att göra bort sig på...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0