Fel?

Igår skrev jag ett inlägg men det verkar inte som det kommit upp..? Hmm konstigt. Aja..

Idag började iaf skolan kl 09.00 som vanligt. Va lika segt att gå upp idag, ligger och drar mig in i det sista känns d som. Handboll, fotboll och innebandy utövades denna tisdags förmiddag. Mkt roligt, mn jävligt jobbit måste jag säga. Känner mig fortfarande gasnak tung i benen. men det gick bra iaf. Fotboll e ju min grej så ;) Efter lektionens slut blev det grupparbete inför resan t fjällen. Haha, mkt skratt och lite arbete känns d som, mn tror vi har koll på allt nu iaf. Cyklade hem och ringde t Alex som ja lovat :) trevlig pratsstund idag :) och nu håller jag på att laga mat, spagetti och köttfärssås, mums! Blir nästa sista jag lagar innan nyåret. ;)

Dags o kolla pastan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0