Fredag

Halloj!
Idag har jag haft fullt upp, tss. Gick upp ganska tidigt och åkte in t Eksjö o Hanna. Först åkte vi upp till sjukhuset för farfar ligger där :/ mn han hade tagit permisson o åkt på kalas. haha! Han e för rolig han, så jag fick återkomma senare. Vi åkte ner på stan o gick runt i regnet, efter systembolaget hamnade vi på princess där jag tog en kanelbulle och ett glas vatten. Gott :D sen traskade vi till Ica så Hanna kunde köpa mat och jag groggvirke tills imorgon. Imon blir d nämligen fest ;) Alex och jag ska t Pumpen!! Black Jack, wiiiee!, Ska bli kul. Imorgon blir d att sitta i simhallen när Sofia simmar sponsorsim.

Idag har jag även försökt att fixa m The Sims mn den vill sig inte riktigt. Fick igång det en gång mn sen tog jag bort det och nu funkar det inte igen :( Aja, mn det löser sig nog. Förövrigt så var jag ju hos farfar sen oxå, han va väldigt glad att se mig o lite piggare verkade han iaf. 

Annars saknar jag min Mino!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0