Helgen!

I fredags va vi som sagt på larmgatan 10 o åt god mat :) känner fortfarande smaken av köttet, d va riktigt super gott!! I lördags vaknade jag vit 9.34 av att Alex ringde o väckte mig. Åhhh. D börjar bli en vana visst..tss. Efter ett till litet samtal gick Martina och jag till affären för att handla det sista till vårt julbak. Vi satte igång redan vid 11.00 när Camilla kom. Sen anlände även Frida och Helen :) Vi bakade pepparkakor och lussekatter. sen skulle vi bakat mintkyssar oxå mn de blåste iväg när det stod ut på balkongen för kylning. Haha! Mn det andra blev lyckat och mkt gott! :D Sen på kvällen blev det lite party :D

Idag ska jag itne göra ngt spec, ska ut o gå med Cecilia vid 13.00 mn det är det enda som är planerat. Och på torsdag får jag jullov och då åker jag hem till Hult :D

I really feel like, I'm loosing my best friend. And If it's really like that, don't tell me cause it hurts!
Saknar verkligen den du en gång var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0