Hemma i Moaryd :)

Vaknade av att hemtelefonen ringde ilsket imorse..Hmm, va tusan vem ringer kl 7.25 t ngn en torsdagsmorgon ? Fy! Kunde iaf inte somna om så gick upp o packade det sista inför hemresan :) sen cyklade jag t skolan 9-12 hade vår lektion, gick över förväntat med vissa kompikationer. Gahh, vissa männsikor klarar man bara inte av! Efter lektionen som jag inte kunde va med på ngt vidare eftersom jag har jätte ont i mitt ena lår strular som tusan, gör jätte ont när jag springer :/ hoppas verkligen att det går över tills vi ska t fjällen :D snart bara 2 veckor kvar dit..

Mn iaf, Martinas pappa o bror kom o hämtade oss o en fullpackad bil med mkt i knät styrde vi mot Hult. Karl hjälpte mig att ta in all min packning. Hur mkt har man med sig egentligen? Blir nästan lite rädd för mig själv..tss. Zappade lite på tv:n eftersom bara Karl och jag va hemma, hittade en jätte bra film som jag fastnade för. Sedan tvingade Karl mig att va lite social och splea poker med honom. Haha, jag vann överlägset ;)

Nehe, eftersom mamma inte mår så bra, får jag fixa med maten, korvstroganoff och ris blir det.
Trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0