Jag vet men det känns så ändå :(

Idag är en sån där sad dag. Känner mig ledsen ;( mn hoppas att det går över. Jag vet att det gör mn iaf. Ibland känns det som att du inte tycker om mig, som att du bara vill ha mig när det passar dig :( mn jag vet inte, d gör iaf ont.som sagt tidigare så har jag vart med familjen och huggit julgran, hittade en jätte fin som kommer att passa jätte bra. Annars har jag sett Sex and the city idag, vet att jag är ngt efter mn iaf. Den var mkt bra o om du inte sett den kan du ju se den. Imorgon bär det av t Gbg, älskar <3 ska handla de sista klapparna. Lär ju va mängder med folk men sådant får man ta :D

Nu ska ja hj'lpa Sofia att fixa en biljett sen blir det Heartbreak Hotell m Mamma o Sofia :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0