Köksdag

Igår hade jag inte en stunds ledig tid. Gick upp ganska tidigt 8.30 och började genast att städa eftersom vi skulle ha gäster på kvällen. Efter en stund övergick städandet i lussebullsbak, igen :) mn det är roligt att baka. Bakade både en glutenfri och en vanlig. Mums! Sedan var det dags för lunch så mamma och jag slängde ihop en köttfärsgryta med pasta. Sedan fortsatte städningen. Framåt 15.00 började förberedelserna inför kvällens mat, kasslerlåda med sallad och bröd. Det blev gott tyckte gästerna mn jag tycker att det påminde lite om risgrynsgröt. Haha! Umgicks lite med gästerna sedan satte Sofia och jag på Sällskapsresan SOS och David kom oxå upp och tittade. Trevligt. När de åkte hem vid tio tiden var ja jätte trött. Pratade lite med Mie och läste i min bok, box 21 :D sedan somnade jag framåt 12 halv ett.

Och det är väll klart att man känner sig lite sårad och besviken. Men saker går över!

Mie: Du är Världens bästa och jag saknar dig mer än nånsin så här i juletid!

Dags att käka frulle, sedan är det ut i skogen som gäller där en gran ska huggas och korv ska grillas. Träffa mormor och morfar. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0