Lunch m Lelle o Alex

Första dagen på julovet hemma i Moaryd. Wiiie! Underbart att vakna upp här även om huset var tomt och man vaknade av att Urban ringer o fårgar om ja kan åka in t Eksjö o hämta Sofia efter hennes julavslutning. Bara att stiga upp o sätta sig i Jettan och åka in :) Men bra att komma upp iaf. Sen åkte vi o hämtade Karl oxå. Trevligt med sällskap till frukost ;) Vi 13.00 hade vi bestämt att vi skulle käka middag på Sunrise, jag, Lelle o Alex. Så kul att träffa Lelle igen eftersom hon vart i Usa sen september. Sen gick jag o Alex t systemet där dricka inför julhelgen inhandlades. sen åkte jag hem för att sedan åka in t stan igen o gå på bibblan, handla o lite annat med mamma. Har vart en mkt trevligt dag faktiskt. Är väldigt glad att jag har er som vänner <3

Nu blir det taco och film resten av kvällen. O sen hoppas vi på kallare väder o snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0