Mörker..

Imorse när jag slog upp ögonen tyckte jag att det var väldigt mörkt ute, tänkte att klockan är väll 06.00 lr ngt. Men när jag kikade på uret va hon 8.41 gahhh! Va? Mn varför så mörkt. Bara att gå upp och ta en dusch o hoppas att det ljusnar. Men jag tycker att det har varit kallt, mörkt och ruggit hela dagen :/ åkte iaf t skolan o lyssnade på case. Ganska tråkigt. Sen for ja t Team Sportia och lämnade in mina skridskor för slipning, eftersom jag blev bami på hal is i måndags och det är itne för att ja är dålig ;) hehe. Åkte ner på stan o träffade Ida, mkt trevligt, vi köpte bebis kläder t Filippa (Saras bebis) o va på H&M :D sen utförde jag lite flera ärenden innan jag åkte hem.

Pratade lite m Josse igår oxå, inte långt kvar nu t bebisen tittar ut :) och du är så snäll! Ibland tänker man inte på vilka underbara människor man har omkring sig. Och du kommer bli en super bra mamma <3

Nu ska ja krypa ner i sängen och läsa Edward Finnegans Upprättelse av Roslund och Hellström :D kanske kokar jag mig lite te oxå för det är tusan vad iskallt det är här :(

Mie, du finns alltid där inne, saknar dig så otroligt mkt ibland<3


Kommentarer
Postat av: icca

ne de är inte långt kvar tills mammma blir mormor hehe..

ska bli så roligt måste lyssna på radio när miramax föds så jag kan ge den ett smeknamn som josse gav mig.. tror oxå att hon kommer bli en underbart bra mamma och den kommer ju få massa underbara och coola mostrar!! ;)

<3

2008-12-11 @ 13:38:01
URL: http://iccapicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0