Packa väskan!

Jaha, då var det onsdag, en vecka kvar till julafton. Hur gick detta till egentligen ? Hmm..Idag vaknade jag vid 8.45, klev upp och gjorde lite frulle. Men finns inte så mkt att äta nu eftersom jag åker hem t Hult imon :P jippi! Blev ett kokt ägg o knäkebröd utan pålägg :/ gick iaf. Sen cyklade jag t skolan, började 10.40 idag. Skridskor. Ja jätte kul idag eftersom jag lyckades åka :D efter slipningen blev det verkligen mycket bättre och det gick riktigt bra. Stolt! Vi spelade ultimate frisbee oxå :) hehe. Inte för att jag nånsin blir ngn stjärna inom d ;) hehe. Cyklade hem och stannde till på Netto och köpte en fil o ketchup, även att jag åker hem, det klarar sig, o filen hinner ja nog äta upp ;) Iaf hälften. Nu har jag ätit mat och ska snart börja packa väskan, måste packa klart idag eftersom Martinas pappa kommer vid 12.00 och jag slutar då. Sen hinner jag bara hem sen åker vi :D Så nice. Och imon ska vi ha vår lektion oxå, boll åk 1-3 hoppas att d går bra, Jag o Natalie ska ta hand om spökboll och Harry Potter leken.

Nehe, måste försöka att slå in lite julklappar oxå, inte så bra att komma hem utan att det är fixat.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0