Träningvärk here I come!!

Idag har vart full späckad schema kan ja säga. Åkte t skolan vid 12.00 ungefär och lämnade tillbax böcker på bibblan och åkte sedan t Team Sportia och skulle hämta mina skriller. Men de va visst väldigt dåliga så en anna gubbe skulle fixa dom, så jag fick vänta, och vänta och vänta. Till sist kom han ut med dom, fina o så, men ett litet problem, klockan var nu 13.12 och jag började vid 13.00, gahhh!! Fort som satan mot idrottshallen, kom in 13.15 o flåsade. Men det var bara att slänga av sig överdragskläderna och hoppa in i leken. Har hållt på med gå, löp och hopp rörelse idag, VÄLDIGT JOBBIT kan jag säga. Är helt slut plus att jag vart i simhallen m Therese o Jenny efter och gjort längddyk och simmat ryggsim. Sen hjälpte jag Jenny lite oxå med hennes hopp från trean ;) hehe. Så nu är jag totalt utpumpad och varje lite muskel skriker verkligen. Hoppas att det blir en lindrig värk imon iaf, eftersom skolan inte tar lov än, samma grejs imon puh! Jag kommer att dö.

Dags o se om maten e klar snart, hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0