Vinter!!

Imorse när jag kollade ut genom fönstret var det alldelles vit ute, SNÖ!! Jippi, jag älskar snö, det är så mysigt. Tur att man är hemma, för i Kalmar verkar backen fortfarnade vara kal :/ tss. Igår hann jag itne skriva ngt, satt och pluggade ganska mkt, sen tränade jag, plockade här hemma, var i Eksjö på bibblan, mkt bättre än i Kalmar måste jag säga, det är mer ordning och finns mer böcker att välja på. Konstigt nog..hmm.. Sen på kvällen var jag med på Karls klass luciatåg. De va väldigt underhållande och trevligt ;) så dagen gick på utan att jag hann sätta mig och skriva ngt vidare. Idag är det iaf lite plugg till som gäller, sen ska jag ringa t HC o boka bord :) mn de svarar ju itne så det är itne d lättaste. Annars vet jag inte vad som händer, ut ska jag iaf innan det blir mörkt. Ikväll blir det nog ganska lungt, kanske åker in t Hanna en sväng om jag hinner :) Måste t Systemet oxå, fast kan ju ta det imorgon annars.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0