Full helg

Helgen har varit helt fullproppad med saker att göra, så skolan har fått komma lite i kläm. Men det kan behövas ibland oxå, att bara tänka på roliga saker. I fredags efter skolan gick jag, Martina, Camilla o Anna ner på stan för att käka lunch ihop och för att möta Helen som kom me tåget :) vi gick självklart t Zoras och käkade av deras buffe ;) sen blev det en liten runda på stan för att sedan cykla hem och göra sig iordning för kvällen. Tacokväll hemma hos Anna, va mkt trevligt, mn tyvärr var jag jätte trött så åkte hem redan vid 22.00 :/ mn mn.
   Lördag, upp och iväg ner på stan för att ta en fika innan Helen skulle åka hem igen. Efter mkt vankande fram och tillbaka bestämde vi oss för Cafe Stöget, det blev årets första kulglass. MUMS! Sen blev det en vända till systemet oxå ;) Hem och börja städa inför kvällen, förfest här så bäst att fixa iordning lite. Efter det kom stressen som vanligt, jag blir ALDRIG klar, mn som tur va kom ingen förens 18.30 så i närheten av färdig var ja iaf ;) Folk rullade in och det slutade med att det blev en riktig trevlig förfest :) Ner t Palace sen, schlagergolvet! Wiiie! Alltid lika kul!
   Söndagen blev mest en slappande hög framför tv:n mn lite plugg orkade jag ändå me :)

Ny vecka och massor av plugg! Tema, Blogg och Begrepp. Usch! Och på torsdag åker jag hem till Hult :) Mie ska gå på bal i Vetlanda och d vill man ju inte missa!!

22 dagar kvar t Hultan 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0