Helgen

Har haft en jätte skön helg hittills och vädret har varit helt underbart. Var ledig i fredags oxå, så fick en dag extra. Men hade saker att pyssla me så d blev inte så mycket stillasittande :) Förra helgen bestämde jag mig för att ta tag i min träning, så denna veckan har jag varit duktig, för en gång skull. Har motionerat varje dag, inlines och promenader :)
  I fredags var jag hos frissan o klippte lite t sommaren ;) blev lite snelugg och kortare, fast bara d som var slitet vilket var en del :/ sen rände jag på stan för att hitta lite t alla mina studenter :p mn d blev inte mkt, får ta en dag till t d, sen måste man ju skaffa ngt att ta på sig oxå på de stora dagarna :) mn har sett en jätte fin klänning som jag funderar på :) så d löser sig nog.
   Igår va återigen en dag på stan :) kollade lite på kvastkampen i solen, ölhävning och kudd stock stod på schemat. KUL! haha, sen gick vi ner t H&M o kikade lite, hittade en tröja och ett par byxor :D efter ett tag skrek min mage efter mat!!! Vi gick t Zorbas såklart ;) o käkade av deras underbara buffe. Rekomenderar verkligen dem, världens bästa tzatsiki efter den på Rhodos då ;) 
   På kvällen cyklade vi ner igen för att ta en öl me Anna och Camilla :) d blev Krögers o studentpuben :) trevligt! Fast jag drack mest vatten, känner mig fortfarande lite däst efter valborg. Men d va kul iaf. Sen när vi skulle cykla hem cyklade Martina (onykter) in i mig o trillade. Jag höll balansen som tur va. Men blev lite skrap på armbåge och knä :/
   Idag blir d bara att njuta av sista dagen i sol :) 

30 dagar kvar t Hultan 08 ;)  

Kommentarer
Postat av: Viktor

Yepp, 30 dagar - det går undan nu! ;)

2008-05-11 @ 20:14:54
URL: http://calmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0