Hemma i Hult

Oj, har nästan gått en vecka sedan jag skrev sist! Har hänt en massa sedan sist. Har avslutat min praktik, var ganska sorgligt :/ men det känns skönt så här i efter hand,det är ganska påfrestande. I tisdags kväll tog jag och Martina Jettan och åkte hem till Hult. Resan gick fint, men nära att köra på ett rådjur.
   På onsdagen gjorde jag klart d sista på VFU arbetet sen åkte jag över t Vetlanda och Mie. Vi gick på stan och köpte paket till Ida och Cicci som båda fyllt år ;) d va inte d enklaste. Mn vi hittade ganska bra saker till slut :) efter det var d tankar fram och tillbaka om jag skulle hänga me på fest på kvällen, va ju ändå valborg ;) Ringde t Alex o kollade om hon skulle dit, och vi bestämde att åka ut. Fort hem och fixa iordning sig! Sen kom Alex o hämtade mig. Kul att ses igen, va ju en månad sen :/ Det blev iaf jätte kul på festen :) Men roligast av allt var att träffa Cicci, Alex o Mie igen :)
  Igår var jag bara hemma och tog det lungt!! Välbehövligt kan man säga. Och idag blir det nog mys med familjen. Hoppas att hinna träffa Cicci o kanske Alex i nyktert tillstånd innan jag återvänder t Kalmar :) 
Snart sommar iaf!!!

39 dagar kvar t Hultan ;)

 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0