Lääängtan!

Usch ja, ständiga läängtan! Just nu längtar jag enormt efter sommaren! Trots att jag ska jobba största delen av den så ska det bli otroligt skönt att slippa skolan ett tag. Är verkligen dödstrött på d. Är ständigt en massa saker att göra, och lärare som inte kan bestämma sig hur de vill ha d, uppgifter som plötsligt dyker upp, ändrade tider på schemat så man får mindre tid...osv. osv. Men är inte så långt kvar till examen nu heller bara 1,5 år, låter mkt mn hoppas d går fort. Sen blir d idrott t hösten vilket jag verkligen ser fram emot :)

Idag är jag ledig, skönt! Tog en snabb promenad på min vanliga runda :) innan frullen. Sen är d bara dags att börja plugga :/ hade seminarium igår så en sak är iaf avklarad på denna kursen. Och det gick faktiskt jätte bra! Hektiska disskussioner om USA ;P och imon är det redan fredag igen :) tiden bara rullar på, inte ens en månad t sommarlovet, 3 veckor idag :)

Nehe är väll bäst att sätta igång med pluggandet så man blir färdig ngn gång! Ska blogga om Sveriges invandring :/ känns inte ngt vidare roligt direkt mn är nog ganska snabbt avklarat :) Hoppas på en inlines tur i em oxå ;)

See yah!

26 dagar kvar t Hultan 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0