Ledig

Idag har jag som sagt vart ledig. Pluggade en stund på morognen för att få de hela överstökat. Sen åkte jag ner på stan för att kika lite om jag kunde hitta ngt. Mn d va ganska dött på den fronten. Hittade iaf en kamera som jag tror ja vill ha :) o ett halsband mn d va för dyrt för min magra kassa :/ Cyklade hem för jag kände att magen kurrade och pluskan såg vettskrämd ut när jag funderade på att ta lunch på stan. Så de fick bli lunch hemma istället.
   Kom nyss hem från Ikea, hade inget att göra när ja hade ätit. Hittade lite saker bla. en blomkruka som ja lääänge letat efter :) bara att åka t City gross o köpa jord oxå. Så nu har jag planterat om mina blommor lite :) ska nog käka snart, inte så många timmar kvar till träningen :)

Måste fixa, tält, dricka o brassestol ;P

20 dagar kvar t Hultan 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0