Plugg, träningsvärk och kamera problem

Har vart så seeg dag idag. Klockan ringde alldelles för tidigt, tyckte ja iaf, puh! Bara att ta sig upp ur den varma sängen. Aj! Mina muskler, va o tränade igår på friskis o d känns idag. All mina styrka i armar var som bortblåsta. Det gjorde ju d inte enklare direkt att kliva upp. Mn mn, gruppen hade bestämt 08.00 (utan mitt medgivande) o d va bara att pallra sig dit. Segt i skolan! Fick veta att morgondagens föreläsning är inställd så vi blir lediga :D Perfekt för mig som måste ränna lite på stan inann ja åker hem på torsdag. sen åkte ja t bibblan o träffade Ida :) trevligt, sen blev man ju kvar där några timmar.
   Nehe, dags att plugga lite, Språk, kultur och social identitet. Temat går framåt oxå, handlar om kulturmöten :) så de här löser sig nog till slut må vi tro ;P
För övrigt ska ja se hur d går me min kamera som aldrig riktigt funkat som den ska, två år sen snart. Annars får jag köpa en ny.

21 dagar kvar t Hultan 08 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0