1 månad kvar..

Idag är det en månad kvar till julafton :D yeah! Längtar lite, fast har inte köpt en enda julklapp än. Mn får se om det blir ngt denna veckan :) Och Sofia fyller 14 år, GRATTIS! Jag är ledig fram till fredag, då går jag två timmar i skolan. :/ Artikelgranskning. Fy va tråkigt. Ja blir så rastlös när jag inte har något på schemat. Mn synd att klaga. Kan ju börja förberada inför första advent och fixa o dona i lägenheten behövs ju alltid :) Sen finns det ju lite plugg man kan sysselsätta sig med, mn det är ytterst lite kommer max att ta ett par timmar. Hmm, mn frågan är om man inte ska sätta sig med det idag iaf ? Då slipper man ju tänka på det sen senare i veckan. Aja, får se hur jag gör. Kan ju alltid läsa lite i min bok eller gå ut i kylan och ta en promenad. Kommer nog på ngt att sysselsätta mig med iaf :)

Trevlig dag önskar jag er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0