Adventsfint och Fest

Lördagen var fullt upp kan man säga. Martina och jag städade lägenheten mkt noga! Sen pyntade vi, så nu är d värsta myset i lyan ;) hehe. På kvällen blev d fest, vi gick på en förfest hos en kille och d va mega trevligt folk där :D Vi seplade spel bla twister som ja sög på!! Hehe. Sen bar d av mot stan, mn på Harrys kom inte Martina o jag in, så vi gick t kåren istället o där va d drag iaf :D väldigt rolig kväll är väll sammanfattningen ;) yeah! Idag har man slöat bara, är helt slut, man börjar väll bli gammal ;) O ikväll blir d teater, Annas premiär. Egentligen orkar jag itne cykla ner dit, mn har man lovat så..

Ska nog fixa iordning mig lite nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0