Atrikelgranskning och H&M :D

Egentligen hade jag tänkt att gå upp tidigt idag. Hade ställt klockan till och med :) mn det blev visst lite sent igår innan jag somnade så klev inte upp förrens 9.10 ups! D funkar inte längre känns d som , kan itne ligga o sova så länge. Snart ska man ju t skolan mer regelbundet och då börjar vi vid 9.00 hehe! Mn d löser sig säkert ;) Gick iaf ut och gick som vanligt, Martina följde med idag oxå. Trevligt att slippa på ensam :D det var skönt ute o luktade vår, fast det snart är vinter hihi* Sen diskade jag och åt frukost. Just nu sitter jag med artikeln och granskar den med mina kritiska glasögon. D går gasnka bra när man väl kommer igång. Mn är ju såååå tråkigt! Mn imorgon är det redovisning på den så det är ju bäst att få den klar. Ska snart åka ner på stan oxå o träffa Cecilia, vi ska gå på H&M: s club dag allt är det 10% på om man är medlem. Nice! Hoppas det blir trevligt, och att det inte regnar när ja ska cykla ner :)

Bäst att plugga lite till och sedan göra sig iordning :D

Pussss

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe vet vad du menar me kritiska glasögon men tycker det låter roligt=)

2008-11-27 @ 18:46:04
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0