Dåligt!!

Jag är verkligen ingen bra bloggare :/ haha! Jag tar mig helt enkelt inte tid att sitta här o skriva så ofta som man kanske borde..aja.. Har vart hemma hos pappa tis-mån UNDERBART! D e verkligen så skönt att vara hemma o vara mkt närmare alla. Mn mn samtidigt kan man inte få allt..

Skola idag 9-14, blev klara med artikel granskningen :) o sen en massa trams såklart! Tänker så mkt precis nu, usch! Skolan känns bara jobbig och jag hittar itne ngn motivation :/ mn hoppas det blir bättre snart. Har ju trots allt bara 1 år kvar snart :D känns konstigt att tiden har gått så fort.

Ikväll ska jag plugga, tvätta och försöka att gå och lägga mig lagom tid för att kunna sova :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0