Fjäll <3

Då va man hemma i Djurefjäll hos pappa med familj igen. Har bara vart i Kalmar sen i måndags :) mn det är skönt att vara tillbax iaf :D Anita hämtade mig i Hultsfred när jag kom in med tget 14.15 annars hade jag fått vänta där i 3 timmar innan tåget mot hult avgick. USCH! Borde finnas bättre förbindelser...tss. Aja, nog om det. har vart i skolan idag oxå 9-12 o tror aldrig att jag vart me om ngt segare. Fy fasen! Kändes som att 15 minuters planerad tid tog tre timmar. BLÄ! Skönt att slippa ha honom mer :) Just nu håller jag på att knopa lite på mitt gympa pass som ska va klart tills på måndag. tre låtar är valda, Elle elle l'a, maria och no air. Hoppas att det blir kanon! Imorgon ska jag bryta ner låtarna och börja göra rörelser till :) Nehe dags att vara lite social kanske..

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0