Iskallt och kvantitativa metoder

Imorse ringde klockan vid 8.30, en timme senare än vanligt :) skönt! Fast har ju vart ledig ganska mkt den senaste tiden så inget speciellt kanske. Mn skönt i vilket fall. Skola 10-12 idag, bra att det inte var så länge :) då hinner man med en del annat oxå. Idag gick vi igenom kvantiv metod :/ statistik ska vi sysselsätta oss med framöver. USCH! Mn verkar inte som vi ska skriva ngt iaf vilket jag förste trodde och det är skönt att slippa. Ska jobba med Stefan på uppgifterna, so funny :D Vi fick uppgifter tills imorogn redan så vi bestämde att vi skulle ses imorgon vid 10.00 och luncha i skolan innan vi börjar vid 13.00 :) trevligt! På hemvägen svängde jag förbi Maxi och köpte grönsaker, frukt och kyckling :) Sen cyklade jag raka spåret hem i den bitande kylan, är verkligen jätte kallt här nu och jag som glömde att ta på mig min mössa :( 

Igår städade jag iaf mitt rum noga, är verkligen skillnad, nu vill man sitta här inne :) Så jag känner mig ganska duktig :) Och ikväll ska vi ner till studentpuben och köpa biljett till Annas pjäs. Och de andra ska ta en öl, mn jag tror ja skippar det. Behöver pigga på mig riktigt innan jag dricker :/ mn mn hoppas att jag blir frisk till helgen. Är iaf bättre idag än det var igår.
En sista sak bara, läser en jätte bra bok nu, I denna ljuva sommartid av Mari Jungstedt. Verkligen att rekomenadera, kan nästan inte lägga den boken ifrån mig. LÄS DEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0