Jag klarade den!!!

Idag kom tentaresultatet ut, och jag klarade den! VA!? Va verkligen inställd på omtenta, tyckte inte att det gick ngt vidare bra alls. Mn så skönt, nu kan man slänga undan alla böcker och koncentrera sig på framtiden ;) yeah! Har vart i skolan 9-11 idag och gjort mitt gympa pass. Det gick hyfsat bra efter omständigheter med ryggont o så vidare. Mn synd att klaga för mkt. Är ledig tills på onsdag nu, skönt! Har inget jag kan plugga på så är verkligen helt ledig!

Usch, på torsdag åker Mie och Cicci. Glömde säga hej då till båda, tänkte inte på att det var sista gången vi sågs tills april typ. Fy, känns avlägset mn det klarar man väll av. finns ju telefon o msn ;) Mn kommer inte att bli samma sak utan dig i jul Mie. Fast kommer ju tillökning däromkring när Josse får sin lilla MiraMax :D Lääängtar tills man kan kalla sig moster ;) yeah!

Nu ska jag dricka julmust ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0