Julmarkand och filmmys :)

Idag började skolan igen, puh! 10-12 skulle man vara där, va inte så lätt att komma upp imorse vid 8.30. Hade tänkt att gå upp en timme tidigare mn det tog emot för mkt :/ Va iaf i skolan i två timmar. D va kul att träffa folket igen ;) sen åkte ja t akademikrogen där Ida väntade, vi skulle käka lunch o snacka igen en massa tid. Har inte träffat dig sen i september så d va mega trevligt :) Efter lunchen bar det av mot Giraffen där Martina och jag skulle ta en shoppingtur. Slutade på Mc där vi tog igen oss lite. O såklart for vi ner t Gina, va där igår oxå mn alltid hittar man ngt så man måste besöka provhytten :) Fast jag köpte inget idag. Igår däremot köpte jag, en tröja och ett par grå tajts :D Vi insåg att det var dags att dra vidare mot Kalmar slott och julmarkanden som var där :) Anna, Camilla, Frida, Martina, Hanna och jag gick runt o kikade på allt fint o provsmakade en massa ;) OST! Åhh, den va nog godast i hela Sverige tror ja smaskens va ;) Hehe. Men efter några timmar där känndes det som det var dags att beje sig hemåt. Camilla tog sällsakp me oss. Och nu har vi just vart o hyrt tre filmer som vi ska kolla på. Barnhemmet är en av dem, o ja har velat se den jätte länge. Happy! 

Dags att bänka sig framför tv:n o antagligen skrämma upp sig själv och varandra. 

See yah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0