Klippning!

Har vart o klippt mig idag. Känns jätte kort fast jag bara tog av några centimeter. Mn skönt att det är rakt o fint i nere kanten och att jag slipper alla jävla tovor! Aja, e ganska nöjd med resultatet iaf :) Va nere på stan en sväng oxå efter klippningen. Systemet och Tokige Ture blev stoppen :) Handlade cider tills imon och godis tills ikväll. Har inte ätit godis på jätte länge, typ en månad tror jag. Så lite kan jag väll få unna mig nu ;) Träffade Patricia oxå när jag skulle cykla hem, trevligt med en liten pratstund :)

Imorse när jag kollade ut hade det snöat här i Kalmar :) MYS! Även om det inte är så mkt så är det mega mysigt med snö tkr jag :) Fast lite kallt att cykla, så det blir både mössa och vantar nu mer. Ikväll blir det ganska lungt, Martina och jag tänkte hyra lite film o mysa med :) Ska försöka att komma ut o gå en sväng nu på eftermiddagen oxå :) Och till middag idag blir d taco, d va oxå längesen :) MUMS!

Ha en trevlig dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0