Lördag :D

SÅ var det lördag igen, fy va veckorna springer iväg, på måndag är det bara en månad kvar till julafton och lillasyster Sofia fyller 14 år ;D hihi! Idag har jag vart i skolan 11-12.30 vi planerade resan till Sälen, d gick fint :D Kommer bli super kul!! Jag fick uppgiften att boka bord på resturang och kolla menyförslag och priser. ROLIGT!! Annars är det skit kallt idag, trodde jag skulle frysa ihjäl när jag cyklade hem innan. brr! Ikväll blir det fest ;D wiiiee! Tror d blir Palace efter förfesten :) Så om ett par timmar måste jag börja göra mig iordning ;) kul kul! Fast ska äta o lite innan oxå. Mn hoppas d blir en kul kväll, har inga förväntningar alls, känns som att det kommer bli drygt. Mn hoppas iaf på det bästa ;)

Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0