Onsdag

Idag tog jag sovmorgon, ända t 9.30 :) så skönt att bara ligga kvar i sängen och dra sig. Även om man borde gått upp lite tidigare och pluggat. Mn orka, orka!? Pluggade iaf lite innan jag cyklade till skolan vid 12.00. Fixade iordning det sista på min intervjugudie och träffade sedan Pia, Linda, Manne, Stefan och Ola innan lektionen började vid 13.00. Hade sminarium på intervjun, gav inte ett skit kan jag meddela :( känns som att de bara ger uppgifter för att vi MÅSTE ha ngt att göra hela tiden..

Just nu håller jag på att försöka få ihop ett gympapass på tre låtar, kanske inte låter så svårt, mn satan d e inte d enklaste :/ d e nästan svårast att hitta låtar som passar eftersom de måste ha ett visst bpm osv. BLÄ! Mn hoppas att det blir klart tills på måndag iaf :) Va faktiskt ganska duktig innan när jag cyklade ner till friskis i mörkret bara för att få lite inspiration till uppgiften :)

Imorgon åker jag till fjäll igen. SKÖNT! Saknar er bara man sätter sig på tåget. Sen är det ju aldrig fel att slippa äta ensam och laga mat till bara sig själv. Hoppas på lite perty i helgen oxå m Alex :D yeah!

Nä bäst att fortsätta med pluggandet!!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0