Plugg, Gympa och Bio

Helgen har varit ganska späckad med saker. Igår gick jag upp vid 9.00 och pluggade en stund för att sedan åka in t Eksjö o hämta Mie och Cicci :) Sen bar det av mot Hults gympasal där handstående skulle övas i 2 h. Hände en liten olycka som gjorde det lite svårare dock :( Jag gick upp på händer och stod ett par sek sedan fick jag oblanas och ramlade utanför mattan rakt i golvet och slog i hela sidan. AJJJ!! Gjorde fruktansvärt ont och har fortfarnade väldigt ont :( sen har jag ju träningsvärk oxå som spär på den orörliga kroppen. Känner mig verkligen som en gammal pensionär just nu. Men träningen gav färdighet iaf :) känns bra att veta att man klarar av det hela :D

Sen på kvällen åkte jag o Alex t Jkpg o gick på bio. Mys! Såg Pineapple express :) på vägen hem stannade vi på statoil o tog en frensh hotdog, MUMS! O träffade Emmy som jobbade natt :) Sen körde Alex hem mig t fjäll eftersom vår bil är trasig :( Tack för en trevlig kväll! 

Annars håller jag på med mitt musikpass som ska vara klart imorgon :/ det går framåt iaf, mn med tanke på min skada vet jag inte hur det går med träningen :( känner mig väldigt stel o det gör verkligen ont när man rör sig :( mn det får väll gå iaf. Alla röresler är iaf klara nu, så det är bara själva träningen så det sitter kvar. SKÖNT! 

Fy vilket väder det är här idag, tur att man inte behöver gå ut. Det blåser nått så in i norden och regnet faller från en mörk himmel :/ mn jag har en massa saker att fixa med inne.

Dags att käka lite frukost för att sedan återgå till att försöka öva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0