Städa...

Eftersom jag är ledig idag tänkte jag städa lite i lägenheten. Känns verkligen som det kan behövas iaf på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag! Har redan tagit hand om tvätten och alla kläder samt packat upp resväskan :) Mn tänkte föröska att rensa alla lådor och gaderoben oxå för att slänga ut all onödig skit som man ändå inte behöver. Känner mig dock inte helt pigg så vi får väll se hur mycket jag orkar med. Men som sagt det känns nödvändigt och vad ska jag annars sysselsätta mig med idag? Hmm.. ska iaf tvätta vid 17.00 men tvättpåsen är redan packad och klar. Bytte sängkläder idag oxå, så skönt när man ska gå o lägga sig ikväll i en renbäddad säng :D

Aja, vi får väll se vad som blir gjort och inte. Nu är det iaf dags för frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0