Tungt

Vaknade idag vid 09.40 och gick upp och tog en varm dusch. Är verkligen iskallt här i lägenheten :( sen klädde jag på mig varma gosiga kläder och gick ut på min vanliga runda. Börjar bli en vana att traska runt norrliden innan frukost. BRA! Känns verkligen jätte skönt när man vart ute och rört på sig. Fast det blåste riktigt kallt idag :( efter promenaden åt jag frukost bestående av ett glas mjölk och en smörgås med köttbullar och rödbetsallad. Känns så jul! Mmm ;) har oxå hunnit plugga lite, det går sakta framåt. Håller just nu på att laga till lite lunch, kyckling gryta med bandpasta. MUMS!

Ikväll blir det tvätt och Grey's :D

Förvrigt känner jag mig trött på allt och alla. Och det blir ju itne bättre av att jag råkar strula till allt för mig själv hlea tiden :/ Måste verkligen börja tänka till ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0