Weekend..

Har kommit på att jag verkligen inte kan stava. Eller klart jag kan mn inte på den här sidan. På varje inläg finner du minst 50 fel. Aj, då! Ähh, d e la inget att haka upp sig på mn iaf. Förövrigt känner jag mig på botten just nu. Det gör ont o är allmänt jobbit :'( Vet inte hur jag ska kunna komma upp till ytan igen ? :( Mn tur att du finns iaf Alex, du e bra o betyder så oändligt mkt för mig. Du gör så att man blir gladare iaf för stunden o du lyssnar! Inte för att du måste lyssna utan för att du bryr dig. Kärlek t dig <3

Har vart inne på apoteket idag oxå, o lämnat ett arbete t Tinna som hon glömde hemma. Lärarens kommentar när Mie och jag klev in "Mn ni ser ju likadana ut allihopa" Hehe, så lika är vi inte, haha! Fast tydligen är vi det om man ser genom andra männsikors ögon. Aja, kan man ju alltid använda varandras leg ;)

Annars har jag mest suttit o knopat på mitt musikpass idag, har brytit ner låtarna mn d tog mkt längre tid än jag trodde och var mkt svårare. Så nu är det stegen kvar oxå, puh. Känns jobbit o svårt. Vet vilka steg ja vill ha m, mn måste ju fixa så att det passar t musiken o takten o allt oxå :/ Bäst att fixa viadre så man blir klar ngn gång oxå :)

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0