Dagen före...

Igår var vi på SAndsjöbaden och åt plankstek. Morfar fyller 75 vilket skulle firas :D så gott! Trevligt att träffa My oxå o prata lite, ses inte ofta och pratar nästan aldrig. Sen hade jag lovat Mie att jag skulle köra dem t Vetlanda på fest, Jippi! NOT! Mn d gick fint, kom hem rullandes vid 04.00 efter ett antal incidenter som följde på vägen..haha! Kul iaf!
   Idag ska jag packa om min väska inför Egypten så jag vet var ja har alla mina saker. Sen ska jag åka upp till pappa och hälsa på en sväng, har inte vart där sen i somras :/ måste ju låna flipp flopp av Icca eftersom det är omöjligt att få tag på nu och mina gick sönder i somras :( ska försöka hinna med att plugga lite oxå, lämna Ciccis grejer och åka t Eksjö o handla. Börjar känna mig lite nervös nu, bara 14 h kvar nu tills vi åker från Eksjö :D
   Va ju i Jkpg igår oxå mn handlade inte så mkt, solkräm, tandborste, en bok o en korsordstidning. Mn va ju tvungen att växla pengar oxå :) gick fin fint! Så nu ska det mesta vara fixat. Växlade in både till USD och egyptiska pund. Hoppas nu bara på en mkt trevlig resa med MYCKET SOL!

Ha d fint!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

hej. inte visste jag att du hade en blogg också. Ha det såååå skönt i Egypten

2008-10-12 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0