Egypten!

Jaha, igår bokade ALex o ja en sista minuten resa till Egypten. Wow, IMPULS!! Mn ska verkligen bli så gött o komma iväg o bara ta d lungt o sola, bada o njuta. Hoppas bara vädret bli bra :S alltid en sån där hake när man sak åka..Mn mn den smällen får man ta :) Så på måndag morgon kl 07.00 lyfter planet från LAndvetter. Ska åka hemifrån 00.30 tkr Alex, ja tkr tidigare. Hoppas bara på att ja fått me mig allt från KAlmar, eftersom det blev packning natten till idag puh! MN passet e iaf m :D D kommer nog bli kanon ;)
   Va en lång dag i skolan igår, usch, 9-16 sen hem o boka resa o greja. Vid 18.30 träffade ja PAtricia och vi åkte till simhallen och betade av del på magistermärket. Vattentramp, djupdyk o bröstsim :D gick bra mn va inte hemma föreens 21.30 DAGS för middag, kom på att jag inte ätit sen 12.00 i skolan, fy! Stekt potatis, MUMS! Sen packa halva natten då...
   Helt slut idag när jag skulle gå upp 07.00 :/ mn mn inget att göra ngt åt, upp o iväg t skolan, Gympapass, grymt kul o jobbit, sen hann vi me linedance och stjärnpolka. Gick riktigt bra framåt slutet. Tåg mot Hultsfred där mamma hämtade mig. Tack mamma, du e bra! Sen körde jag in Mie t stan m Jettan <3 och ikväll blir d lungt hemma m mamma o Ubbe :)
   Imon åker jag o Alex t Jkpg o kikar efter allt som kan behövas, måste nog verkligen använda kikare m tanke på att sommarkläder lär va utplockade :/ aja, forex o solkräm är iaf MÅSTE!

Ha d fint
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0