Iskalla Sverige

Nu är jag hemkommen igen från ett underbart, varmt, soligt och skönt Egypten. Har verkligen haft en jätte kul vecka med mkt sol, bad och skratt. Va väldigt skönt att åka iväg och bara koppla av för att under en kort tid glömma vardagen. Har snorklat vid korallreven vilket utan tvekan är något av det vackraste jag sett, en massa fina fiskar och en haj. gaahh! Jag blev livrädd o va uppe på bryggan på ett fåtal sek. Alex va lite segare ;) haha, lr så blev hon inte rädd? Har kommit på att en del männsikor är helt galna och andra bara allämänt jobbiga och STÖRiga.. Aja, har iaf vart en helt underbar vecka och jag längtar tillbax!!! Tack Alex, för en semester värd att minnas <3
   Nu är jag åter tillbax i kalla Sverige och blåsiga Kalmar, känns sådär. Mn fick iaf ett varmt välkomnande i skolan :) fast vissa lärare va lite sura, mn de visste ju om d..o tack Therese och Patricia ni är helt underbara. Er hjälp o ert stöd är guld värt!! Nu börjar en hektisk period, med en massa plugg och träning. Mn om 1 vecka och två dagar är det över. Mn det känns ändå väldigt intensivt. Mn sånt är livet...
  Annars rullar det mesta på, saknar redan folket hemma! <3 ni är så betydelsefulla..


Dags att plugga..
Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0