Mies Dag!

Idag fyller Mie 19 år! Wiiiee!! Hurra, Hurra!! Hoppas du har världens bästa dag!

Usch jag vet inte vad det är med mig, kan absolut inte somna på kvällarna. Lägger mig fast ja inte är ett dugg trött, för jag måste annars kommer jag aldrig upp. Och sen ligger man o vrider och vänder på sig tills allt bara kletar ihop sig :/ när man tills lut lyckas somna är det typ dags att gå upp. Va skit trött imorse, kändes som att jag nyss gått o lagt mig. Mn mn bara att pallra sig upp. Skola 9-12, har hållt på med takter, rytm och gympa idag. Blev indelade i sex grupper och fick sedan varsin låt som vi ska göra en del till ett pass av. Vi fick en konditionstopp!! Gaahh! Mn hamnade i en jätte bra grupp, me en friskis ledare ;) d gick fint men shit va trött man va efter 1,5 timmes tränande till samma låt och samma rörelser. Och inte nog med det, tills på fredag ska vi kunna leda denna låten, så man måte verkligen kunna det! Bara hem och öva. Känns ju skit dumt att stå helt själv, mn samtidigt lite kul o "gratis" träning :D
   Har vart nere på stan en sväng oxå, köpt paket till Mie och kollat lite, hade öppnat en ny affär nere på baronen som jag verkligen gillade New Yorker! Måste gå dit ngn dag och shoppa loss lite :) Sen har jag kommit på världens smartase grej, att inte duscha på morgonen när man går idrott och hälsa. Man är ju ändå svettig så fort vi börjar!
   Aja, imon är det en ny dag iaf, då ska jag inte duscha innan skolan utan efter.

Ha d fint
<3

Kommentarer
Postat av: icca

det var ju inte bra att du inte kan sova men det är ju bra med lite gratis träning.. :D

2008-10-09 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0