Oj, va tiden går!

Har verkligen glömt av min blogg de seanste halvåret! Ups! Ska verkligen bättra mig nu. Läser idrott och hälsa nu, underbart kul, mn samtidigt en riktig utmaning eftersom det är en hel del svåra moment att klara av. Mn hoppas att det ska gå vägen. Är tillbax i kalmar nu såklart och har hunnit fylla 21 år, även om det är något vi helst kan hoppa över :) Sommaren blev en riktig höjdare, älskade mitt jobb inom hemtjänsten och på slutet umgicks jag mkt me Alex o co! En hel del fest o en resa t GBG som förblir helt knasig men oförglömlig!
   Hultan blev dock en ganska tradig historia eftersom vädret sög o de va allämnt konstigt! Mn mn sånt e d man vet inget innan man åker dit, allt och inget kan hända. Mn helt klart Bättre 07 ;) 
   Skolan har vart igång drygt en månad nu och det flyter på bra. Har börjat på den andra kursen nu Hälsovetenskap och håller fortfarande på med rörelselära som är hela terminen. Idrotten i samhället är ett avslutat kapitel, hajk, föreläsningar och allämänt segt! Tur att rörelseläran går samtidigt!! Simning, orientering och kaströrelser! Svettiga lektioner med en hel del nya ideer och roliga situationer. Man kan inte annat än att älska idrott!
   Helgen som va nu, har Alex, Cicci o Mie vart o hälsat på. D e så kul att umgås med er, har festat, badat o bara vart. Mie och jag övade även lite på våra färdigheter inom handstående och kullerbyttor....hmmm! Ingen gymnast här inte, haha! Mn kul va d iaf o du e bra Mie!
   Idag har jag vart i skolan mellan 9-12, Barns motoriska utveckling stod på schemat. Först lite föreläsning och sen aktiviteter i hallen. Och nu efter lunch/middag är det dags att börja läsa lite i litteraturen, inte allt för långt kvar till tentan o d e mkt att plugga på! Ikväll är d Ugly Betty och desperate housewifes, INTE MISSA!!! 

Ha d fint! 
Puss o kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0