Barnintervjuer!

Dagen började tidigt, redan kl 05.30 ringde klockan för första gången. Usch, ja va helt slut efter nattens konstiiga drömmar där jag bland annat var barnvakt åt Mira. Vid 06.00 ungefär kom jag upp och solen sken som bara den, underbart! Ida hämtade upp mig vid bussen ca 08.00 och vi åkte till skolan där vi skulle intervjua. Det gick jätte bra och barnen va väldigt duktiga :) vi intervjuade dem om den mentala talraden fast jag tkr mer att det var en ordförståelse av olika begrepp... 

Idag hade jag bestämt mig att jag skulle ha min tele på mig hela dagen så jag inte missade ngt samtal från jobbet!! Och precis när jag lägger den i fickan ringer d ;) Maria undrade lite saker om sommaren som jag glatt svarade på, d ser bra ut kan jag säga :) hehe! Så nu är jobbet 100% klart oxå vilket känns mega gött! Resten av dagen ägnas åt att längta ut och sitta inne med böcker o mala. Ska tvätta 14.00 o sen träna 16.00 måste även packa eftersom jag åker till Hult imon :D ska bli underbart att komma hem igen. 

Simon <3


Kommentarer
Postat av: Nina

vad blir det för jobb i sommar då? plugga inte ihjäl dig nu, njut av vårvädret (ska jag säga :p) kramar

2009-04-06 @ 22:59:54
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0