Cicci 20 år !

Goood morning!!
Jag är pigg som en lärka! Och idag är det den 27 april, tre år sen jag tog mitt körkort, tre år sedan Cicci fyllde 17 år och idag fyller hon 20 år! Systemet here you come! Wiiiiee! Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år.. HURRA!!!! Hoppas du får världens bästa dag <3 ! För exakt tre år sedan vid denna tiden skulle jag köra upp om 5 min :S nerverna var bortom kontroll, senare typ vid ca 9.00 hade jag en lapp i min hand där det stod att jag fixade det. JAG HADE FÅTT KÖRKORT!!! Underbara dag! Och samma dag blev jag stopade av polisen för körkortskontroll och nykterhets kontroll.. haha! Tur att Anita satt brevid annars hade jag nog blivit totalt panikslagen, jag hade ju inget körkort..eller ? ;)

Nu blir det skola till 16.00, mindre kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0