Det slående slaget

Idag återvänder jag till Kalmar, med blandade känslor & tankar som måste tänkas och redas ut för att uppnå ett resultat. För ibland blir jag ganska stött och mer lr mindre ledsen i vissa situationer som jag iten riktigt vet hur jag ska hantera. Det känns fel på ngt vis och det känns såklart i hjärtat då :/ blä!!

Igårkväll va jag inne hos Alex o vi gick promenad o pratade en massa o d e bra!! Att få andras tankar om saker man själv tänker på är liksom inte helt fel.

Nu måste jag plugga matte :(

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaaa.... prata är kanon även att d va mest du som gjorde d igår, men d va najs, lyssna, tänka svara eller ibland först svara å sen tänka kanske äsch. Jag tycker om dig massa massa massa. Och oh ja, visst är saker och ting bara ohanterliga ibland...

Puss

2009-04-14 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0