Duggan

Första gången jag slog upp ögonen klarvaken var kl 05.00, andra gången vid 06.45 då jag bestämde mig för att gå upp. Blir ju inte piggare än man är :) drog på mig lite kläder och gick ut o gick i 45 min, runt norrliden. Var en hel del folk i rörelse så ensam var jag knappast. Och visst är det lite konstigt att jag alltid är den som får gå på diagonalen? Andra kan itne byta sida utan de kommer ut på cykelvägen o vägrar de ser inte att det redan går någon på den sidan och att de kanske borde byta.. Konstigt..! Har även haft dugga idag, stenhårt ! Inga väskor, jackor lr pennskrin på bänken, ta fram kårleg och id... Hallå!? Det är en dugga som vi får ha med fuskpapper o grejer till... ? Hmm.. Den gick iaf bra tror jag..Beror ju på hur man tolkar det hela.. Nu är jag ganska trött så det blir lite vila o sen mat och träning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0