Haha, Gittan du lyssnar som en kratta!

Innan när Anna och jag va på stan för att leta saker till sittningen på lördag kom jag på att jag verkligen hör illa! Eller så är det Anna som pratar som en kratta. Mitt i butiken står vi när hon säger att det är en rymd sittning, va skiker jag rakt ut som tidigare trott att det varit en rim sittning och fattat ungefär noll när folk ska klä ut sig till ailiens o svarta hål. Där gick ljuset upp och nu får jag oxå vara ngt utomjordiskt fenomen. Har iaf köpt rosa färg och ngt glittrigt grejs att ta på vid ögonen. Vi får se vad det bli av det hela. Kommer antagligen inte efterlikna ngt utomjordiskt nämnvärt, men vem vet. D blir nog super bra iaf ;) hehe.  Anna får hjälpa mig!

Förövrigt har jag vart i skolan 10.00-15.15 idag, så tråkigt att jag nästan somnade!!! Motivationen lyser verkligen med sin frånvaro. Nu måste jag snart plugga till duggan, fast upptäckte idag att man fick ta m anteckningar :D

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

saknar dig så Gittan<3

2009-04-16 @ 10:13:54
Postat av: Nina

haha, tur att du kom på det innan du kom dit iallafall :-)

2009-04-16 @ 17:42:33
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0