Händelser..

Jahopp! I torsdags blev d party på kvällen, o d va super kul!! Träffade en massa gött folk o bäst av allt va att träffa Erik (piraten) igen! Vi snakcade jätte mkt och sen hängde jag med honom på efterfest och innan dess blev det longboard skola på toget ;) haha, en dold talang visade jag mig vara :D efterfesten va sådär så vi åkte iväg på longboard o hämtade Hanna, träffade Thilda på vägen haha. Att jag åkte mitt i gatan minns jag men att jag stannde vid rött ljus ;) haha! Väldigt trevlig kväll iaf. Stackars Simon fick hämta mig i ekenässjön för hanna inte behagade åka hem :( mn d gick fint. Igår va jag med Simon hos hans mamma i typ Gislaved, jag tkr d va trevligt o jätte god mat trots att jag var väldigt trött o lite bakis. D va skönt att bara va ute typ hela dagen ;) somande som en sten när jag kom hem. Idag blir d ferre igen m Gina o några! Och snart är denna påsken över, tiden rullar på och jag med den..

Idag skiner solen oxå o vi ska ha litet påskbord här hos mamma sen bär det av t Gina ;)

Trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: desire

piraten från hultan :D

2009-04-12 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0