Helgen som gått!

Simon har vart här och det är mys! Igår låg vi ute typ större delen av dagen och jag lyckades bränna mig i hlava ansiktet, har dock svalnat av idag :) sen lagade Simon god mat, mums! Fläskfile, råstekt potatis och morötter :) efter middagen blev det iordningsfixning för kvällens festligheter hos Anna. Och det var mkt trevligt trots incidenterna. Och roligast av allt var nog att Ida var med ! :D idag har jag legat i sängen till klockan 14.30 med en sprängande huvudvärk, men tog mig till slut upp för en dusch och sedan gick Simon och jag ner till havet. Nu sitter jag här och skriver, har pratat lite med Alex och SImon har åkt hem :( blä d  känns ensamt :/ mn sånt är livet. 

Tänker på dig Martina och jag finns här när du än behöver mig"! <3 

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

<3 de va så mys!!!!*

2009-04-26 @ 21:19:34
Postat av: Anonym

<3 de va så mys!!!!*

2009-04-26 @ 21:22:19
Postat av: herr Larsson

de va mysigt som f'n<3

2009-04-26 @ 21:26:59
Postat av: Martina

Tack gumman<3 värmer att veta att jag har vänner som du nu när allt är som det är....

2009-04-27 @ 02:19:17
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0