Idas födelsedag!

Tänk att det redan är 14 år sedan jag fick min yngsta lillasyster. Tiden går för fort och om man kunde spola tillbax tiden tills dess skulle jag va mega glad. Så annorlunda livet såg ut då, jag va 8 år och livet va så mkt enklare! Mn nu är vi här i år fyller jag 22 år, och vuxenlivet har gjort entre men jag tycker nog om det oxå ganska mkt. Idag ska jag träffa världens bästa Alex och ikväll blir d kalas för Ida i fjäll. Inga problem med att fylla ut tiden iaf..

Grattis Ida <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hälsa och gratta lillasystern, fattar inte att de blivit stora! Fast du, när man va 8 tyckte man också att man hade världsstora problem, typ om du inte va i skolan en dag, vem skulle jag då va med på rasterna ;-). Om lördag vet jag inte heller riktigt var jag ska va innan, kanske hos Lova, kanske hos Erika, du kan säkert hänga på om du vill? hör av dig i så fall! Ha en bästig påsk! Kramar

2009-04-09 @ 17:29:22
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0